«کارت ملی» یا «شناسنامه» خود را گم کرده‌اید ؟
سلام چه خبر -وبی متفاوت ومتنوع و بروز
تاریخ : 21 / 8 / 1390
نویسنده : سروش

اگر کارت ملی یا شناسنامه خود را گم کرده‌اید اینجا را کلیک کنید. در صورتی که توسط شخص دیگری پیدا و تحویل اداره ثبت احوال شده باشد، ‌می توانید آن را در این لینک بیابید و برای تحویل مراجعه کنید.

Share
|
امتیاز مطلب : 21
|
تعداد امتیازدهندگان : 7
|
مجموع امتیاز : 7
موضوعات مرتبط: رنگارنگ , سایتهای مفید , ,
برچسب‌ها: «کارت ملی» یا «شناسنامه» خود را گم کرده‌اید ؟ ,
تاریخ : 11 / 8 / 1390
نویسنده : سروش

فهرست ذیل شامل سایت‌های کتاب الکترونیکی رایگان پرطرفدار است.

سایت DailyLit

DailyLit کمی از دیگر سایت‌های دانلود کتاب متفاوت تر است ولی طرز کار آن بسیار جالب و مفید است. DailyLit می‌تواند گزیده‌ی کوچکی از هر کتابی که بخواهید را به صورت روزانه به ایمیل شما بفرستد. به این صورت هر روز بخش بعدی کتاب برای شما فرستاده می‌شود تا کتاب تمام شود.

کتاب‌ الکترونیکی رایگان برای iPod، PDA، Smartphone، Blackberry و...

اگر از آن افرادی هستید که دوست دارید کتاب را روی ابزارهای دستی بخوانید، سری به سایت‌های زیر هم بزنید. فهرست زیر سایت‌هایی را شامل می‌شود که نسبت به دیگران اولویت بیشتری دارند.

www.gutenberg.org
www.manybooks.net
www.feedbooks.com
www.booksinmyphone.com

سایت extOnPhone به نشانی textonphone.com مخصوص کاربران iPhone است..........

Share
|
امتیاز مطلب : 37
|
تعداد امتیازدهندگان : 10
|
مجموع امتیاز : 10
موضوعات مرتبط: فناوری اطلاعات , سایتهای مفید , ,
برچسب‌ها: معرفی سایتهای برتر دانلود کتابهای الکترونیکی رایگان و پر طرفدار ,
تاریخ : 3 / 8 / 1390
نویسنده : سروش

http://www.eslpod.com/website/index_new.html

سلام چه خبر

Share
|
امتیاز مطلب : 21
|
تعداد امتیازدهندگان : 8
|
مجموع امتیاز : 8
موضوعات مرتبط: سایتهای مفید , ,
برچسب‌ها: سايتي براي يادگيري زبان انگليسي ,
تاریخ : 20 / 7 / 1390
نویسنده : سروش

سلام چه خبر: یک رادیو آنلاین ایرانی 24 ساعته به شما معرفی که تفاوت هایی با سایر رادیو های 24 ساعته دارد ! و آن که این رادیو، کاملا اینترنتی بوده و روی هیچ موج رادیویی پخش نمی شود. بله درست متوجه شدید یک رادیو کاملا اینترنتی ایرانی و 24 ساعته به نام رادیو آنلاین که در تمام مدت در حال پخش موسیقی های لایت و آرامش بخش است و هر چند دقیقه شروع به خواندن مطالب علمی و فرهنگی منتشر شده در وب می پردازد.

طراحی بسیار زیبا و کاربر پسند آن  و از همه جالبتر کاربری آسان که با قرار دادن یک پلیر فلش در بالای سایت با آن می توانید خیلی راحت بدون نیاز به هیچ نرم افزاری آن را گوش دهید و در گوشه دیگر سایت نیز برنامه های در حال پخش با زمان بندی دقیق به شما نشان می دهد .

مورد بعدی استفاده از یک گوینده زن نسبتا حرفه ایی است که صدای آشنایی برای خیلی از شما ها دارد و این می تونه نوید بخش یک رادیو حرفه ایی باشد. اما برای شنیدن این رادیو اینترنتی به حداقل سرعت نیاز دارید و در طول مدت یک ساعت از شما فقط 14 مگابایت حجم کم خواهد شد .

Share
|
امتیاز مطلب : 13
|
تعداد امتیازدهندگان : 5
|
مجموع امتیاز : 5
موضوعات مرتبط: فناوری اطلاعات , سایتهای مفید , ,
برچسب‌ها: رادیو آنلاین ایرانی 24 ساعته ,
تاریخ : 9 / 7 / 1390
نویسنده : سروش

وبسایت‌هایی که در هر ثانیه 1میلیون تومان درآمد کسب می کنند

 امروزه دنیای وب شاهد حضور وبسایت‌های قدرتمندی است که قادرند در هر ثانیه 1هزاردلار کسب درآمد کنند. در ادامه فهرستی از پردرآمدترین سایت‌های جهان و ایران آورده شده‌است هرچند که نوع کسب درآمد سایت‌های ایرانی با سایر وب سایت‌های جهان بسیار متفاوت است.



1-Amazon.Com
Share
|
امتیاز مطلب : 18
|
تعداد امتیازدهندگان : 5
|
مجموع امتیاز : 5
موضوعات مرتبط: فناوری اطلاعات , سایتهای مفید , ,
برچسب‌ها: کسب درآمد یک هزاردلار در هر ثانیه وب سایتها ,
تاریخ : 4 / 7 / 1390
نویسنده : سروش
امكانات جديد پخش موسيقي فيس‌بوك-سلام چه خبر


فیس‌بوک در راستای ارائه امکانات جدید به کاربران، امکانات پخش آهنگ (موسیقی) را برای ۸۰۰ میلیون کاربر به ارمغان آورده است.
این سرویس را نمی‌توان به عنوان یک سرویس جدید معرفی کرد، ‌اما خدمات ارزشمندی ارائه می‌کند که قابل تحسین است.
فیس‌بوک برای این منظور با بزرگ‌ترین سایت‌های موزیک جهان شراکت خود را آغاز کرده است، از جمله Spotify وRadio و Rhapsody که همگی از بزرگ‌ترین سایت‌های موزیک جهان هستند.

شما هم‌چنین می‌توانید دوستانتان را در لذت این آهنگ‌ها سهیم کنید و حتی می‌توانید بفهمید که دوستانتان به چه آهنگی گوش داده‌اند یا در حال گوش کردن هستند.

امکانات جدید فیس‌بوک را نمی‌توان فقط به موزیک محدود کرد، فیس‌بوک هم‌چنین با دو سایت بزرگ جهان به نام‌های Netflix و Hulu همکاری می‌کند، ‌به همین دلیل شما می‌توانید از امکانات تصویری شامل دیدن فیلم و تلویزیون بهره‌مند شوید که تمام این‌ها فقط و فقط بر روی فیس‌بوک انجام می‌شود.
Share
|
امتیاز مطلب : 21
|
تعداد امتیازدهندگان : 8
|
مجموع امتیاز : 8
موضوعات مرتبط: سایتهای مفید , ,
برچسب‌ها: امکانات پخش آهنگ (موسیقی)در فیسبوک ,
تاریخ : 19 / 6 / 1390
نویسنده : سروش

گوگل در پستي كه از سوي مهدي شريف‌زاده، راهبر تيم زبان فارسي، باب جانگ، مدير جهاني‌سازي و جک بويس، مدير بومي‌سازي اين شركت ارسال شده بود، راه‌اندازي وبلاگ رسمي به زبان فارسي را اعلام كرد.

 

گوگل كه پيش از اين به ارايه خدماتي همچون جست و جو و ترجمه به زبان فارسي اقدام كرده است، هدف از راه‌اندازي وبلاگ به زبان فارسي را ايجاد "کانالي ارتباطي براي اعلان‌هاي محصولات، راه‌اندازي ويژگي‌ها و به‌روزآوري‌هاي فوري در زمان‌هاي بحراني براي کاربران فارسي زبان" برشمرد.

مقامات گوگل در اين پست، همچنين به معرفي خدمات و قابليت‌هاي ديگري كه به زبان فارسي موجود هستند مانند، تهيه پروژه گوگل پلاس به زبان فارسي و پشتيباني سيستم عامل آندرويد از زبان فارسي در رايانه‌هاي لوحي پرداختند.

كاربران فارسي زبان مي‌توانند با مراجعه به نشاني http://googlepersianblog.blogspot.com   از آخرين اخبار و توصيه‌هاي مربوط به خدمات گوگل مطلع شوند.

 

Share
|
امتیاز مطلب : 13
|
تعداد امتیازدهندگان : 7
|
مجموع امتیاز : 7
موضوعات مرتبط: سایتهای مفید , ,
برچسب‌ها: راه‌اندازي وبلاگ رسمي گوگل به فارسي ,
تاریخ : 19 / 6 / 1390
نویسنده : سروش

دوستاني كه در فيس بوك يك ويدئو به اشتراك گذاشته اند و وقتي روي آن كليك مي كنیم تا آن را ببينم، متوجه مي شویم كه براي ديدنش بايد به يك فيس بوك اپليكيشن اجازه دسترسي كامل به اطلاعات شخصي ام را بدهیم تا اجازه دهد يك فايل تصويري را مشاهده كنیم.

يكي از اين نمونه ها Persian's Daily Clip است كه براي مشاهده ويدئوهايش، اجازه دسترسي به اطلاعات شخصي، تصاوير، گروههاي مرتبط، ليست دوستان، اطلاعات به اشتراك گذاشته شده با دوستان، اطلاعات انتشار داده شده روي ديوار شخصي شامل متن، تصوير، فيلم، اطلاعات موجود در فيد هاي اخبار و ... را در هر زمان حتي زمان هايي كه از اين اپليكيشن استفاده نمي كنيد نياز دارد. كمي غير طبيعي و مشكوك به نظر مي رسد كه براي مشاهده يك فيلم، بخواهد به اين همه اطلاعات شخصي و خصوصي دسترسي پيدا كند!

بايد بدانيد كه اين اپليكيشن ها متعلق به خود فيس بوك نيست و هركس مي تواند يكي از اين ها ايجاد كند و روي فيس بوك منتشر كند و از طريق آن به اطلاعات ديگران دسترسي پيدا كندجاي افسوس دارد كه تعداد بسياري از دوستان بدون كمترين دقتي از اين اپليكيشن ها استفاده كرده اند و متاسفانه اطلاعاتشان را در دسترس افراد ناشناس قرار داده اند.خلاصه خواستم بگويم حواستان باشد خداي نكرده كسي از اطلاعات شخصي تان سوء استفاده نكند و برايتان موجب دردسر نشود. اگر شما هم قرباني سوء استفاده هايي از اين دست شده ايد، هرچه زودتر با استفاده از مسير زير، دسترسي هاي داده شده به اطلاعاتتان در فيس بوك را بازنگري كنيد:

در بالاي صفحه فيس بوك، روي

Account

كليك كنيد تا منوي آن باز شود. سپس روي گزينه

Privacy Settings

كليك كنيد. در صفحه باز شده، زير بخش

Apps and Websites،

روي

Edit your settings

كليك كنيد. حال جلوي قسمت

Apps you use

روي دكمه

Edit Settings

كليك كنيد. حالا ليست اپليكيشن ها و وب سايت هايي كه به اطلاعات شما دسترسي دارند را خواهيد ديد. در اين ليست مي توانيد با فشردن دكمه (ضربدر) كه در هر سطر وجود دارد، دسترسي هريك از اپليكيشن ها به اطلاعاتتان را قطع كنيد. حتما در اين ليست مواردي را مي بينيد كه تعجب مي كنيد. بترسيد از همه آن مواردي كه نمي شناسيدشان و به آنها اطمينان نداريد. اجازه ندهيد ظاهر فريبنده آنها، شما را در معرض سوء استفاده و تهديد قرار دهد.

هشدار امنيتي بسيار مهم (2) براي كاربران فيس بوك

ممكن است شما حواستان بوده باشد و موارد امنيتي را رعايت كرده باشيد؛ ولي يكي از دوستانتان اشتباه كرده باشد و به يك اپليكيشن دسترسي داده باشد و آن اپليكيشن از طريق آن دوستتان، به اطلاعات خصوصي شما دسترسي پيدا كند. حالا چطور بايد جلوي اين موضوع را گرفت؟

به مسير زير برويد:

در بالاي صفحه فيس بوك، روي

Account

كليك كنيد تا منوي آن باز شود. سپس روي گزينه

Privacy Settings

كليك كنيد. در صفحه باز شده، زير بخش

Apps and Websites،

روي

Edit your settings

كليك كنيد.

حال مقابل گزينه

Info accessible through your friends

روي دكمه

Edit Settings

كليك كنيد.

ليست باز شده، موارد و اطلاعاتي را نشان مي دهد كه از طريق دوستانتان مي تواند در اختيار اپليكيشن ها و ديگران قرار گيرد. توصيه مي كنم همه تيك ها را برداريد و تنظيمات را ذخيره كنيد.با اين كار ديگر كسي نمي تواند از طريق دوستانتان به اطلاعات شما دسترسي پيدا كند.

Share
|
امتیاز مطلب : 22
|
تعداد امتیازدهندگان : 8
|
مجموع امتیاز : 8
موضوعات مرتبط: سایتهای مفید , ,
برچسب‌ها: فيس بوك وامنيت ,
تاریخ : 7 / 6 / 1390
نویسنده : سروش

 

یک وب سایت محاسبه گر آنلاین ادعا می کند که قادر است زمان و مقدار ریزش مو و چهره شما پس از ریزش مو را پیش بینی کند. در ادامه اطلاعات بیشتر این سایت و آدرس آن را مشاهده می کنید. اگر شما هم هنگام دوش گرفتن یا شستن سرتان، ریزش مویتان را احساس می کنید، بهتر است به این سایت سری بزنید.

در این وب سایت شما باید ابتدا به تعدادی از پرسش های مطرح شده، پاسخ دهید، سپس تصویری از خودتان در سایت قرار دهید و منتظر دریافت پاسخ باشید تا هم تصویر بدون موی خود را مشاهده کنید و هم بدانید اگر از موی خود مراقبت نکنید، طی چه مدت زمانی دچار این وضعیت خواهید شد.

توجه کنید زمانی که وارد این وب سایت می شوید محبور نیستید ویدئوی صفحه اول را مشاهده کنید و هر بار که این ویدئو ظاهر شد روی آن کلیک کنید و منتظر سئوال بعدی باشید.

برای مشاهده وب سایت alpecin.co.uk کلیک کنید.

سن بدون مو شدن شما چند سالگی پیش بینی شده است؟

Share
|
امتیاز مطلب : 35
|
تعداد امتیازدهندگان : 10
|
مجموع امتیاز : 10
موضوعات مرتبط: رنگارنگ , سایتهای مفید , ,
برچسب‌ها: زمان و مقدار ریزش موی خود را آنلاین اندازه بگیرید و عکس خود را بعد از ریزش مو مشاهده کنید ,
تاریخ : 7 / 6 / 1390
نویسنده : سروش
Academy
 

اگر بار ها شانس خود را امتحان کرده اید و هر بار از یادگیری کد نویسی ناامید شده اید، به شما پیشنهاد می کنیم این بار سراغ مرکز آموزشی آنلاین Code Academy بروید. این وب سایت زبان های مختلف برنامه نویسی را مرحله به مرحله با نمونه های خوب آموزش می دهد. در ادامه لینک این وب سایت و توضیحات کامل در مورد آن را مشاهده می کنید.

اگر نمی دانید برنامه نویسی را از کجا آغاز کنید، ما http://www.codecademy.com/را به شما پیشنهاد می کنیم. اگر در این سایت یک حساب باز کنید، پیشرفت های شما در سایت ذخیره می شود و همواره می توانید تجربیات قبلی خود را مرور کنید و قدم به قدم نکات جدید را بیاموزید.

lesson1-5210847

برنامه هایی که آموزش داده می شوند خیلی خوب و عمیق هستند و به تفهیم برنامه نویسی کمک می کنند.

آیا شما به کد نویسی علاقه مندید و باید از آن در کارهای روزمره خود بهره ببرید؟

Share
|
امتیاز مطلب : 23
|
تعداد امتیازدهندگان : 9
|
مجموع امتیاز : 9
موضوعات مرتبط: فناوری اطلاعات , سایتهای مفید , ,
برچسب‌ها: وب سایت زبان های مختلف برنامه نویسی را مرحله به مرحله با نمونه های خوب آموزش می دهد ,
آخرین مطالب

/
هر چیز که دیدم همه بگذاشتنی بود جزیادتوای دوست که ان داشتنی بود. با سلام: قول بده که هرگز با من موافق نباشی، حداقلش این که کاملا یا فی البداهه موافق نباشی. قول بده که همیشه دنبال موضوعی برای مخالفت در این وب خواهی گشت، دنبال استثناهایی برای چیزهایی که من گذاشته ام و مطالبی که به نظرت بی ربط و غلط می رسد. این طوری به من فرصت می دهی که ازت یاد بگیرم. من اگر پاسخی ندادم این طور تعبیر کن که موافق نظرت بودم.این وب مجالی است جهت روشنگری و پالایش. امیدوارم بزودی مرا کلیک کنی