رونمائی ازمانیتور USB و قابل حمل AOC
سلام چه خبر -وبی متفاوت ومتنوع و بروز
تاریخ : 30 / 6 / 1390
نویسنده : سروش
-سلام چه خبرAOC USB Monitor 

مانیتور جدید AOC نیازی به کابل VGA و برق ندارد و از طریق پورت USB، ویدیو و برق مورد نیاز را دریافت می کند. پورت USB و وزن کم این مانیتور آن را به یک نمایشگر قابل حمل تبدیل کرده است و کاربر به راحتی می تواند این مانیتور 15.6 اینچی را برای مصارف خاص به همراه نوت بوک خود حمل کند.

AOC e1649fwu با پورت USB 2.0 کار می کند و نیازی به کابل VGA و برق ندارد. این نمایشگر 15.6 اینچی که از نوع TFT Active Matrix LCD است وضوح تصویر 1366x768 پیکسل، کنتراست داینامیک 50M:1، روشنایی تصویر 250 cd/m2 و زمان پاسخگویی 5 میلی ثانیه دارد.

به دلیل استفاده از پورت USB 2.0 این مانیتور با High-Bandwidth Digital Content Protection یا HDCP سازگار نیست و نمی توان در آن ویدیو های محافظت شده را پخش کرد.

طراحی AOC e1649fwu مدرن و زیبا است و لبه های آن به رنگ مشکی براق می باشد. پایه این مانیتور به نحوی طراحی شده که در هر دو حالت عمودی و افقی قابل تنظیم باشد. این پایه زمانی که از آن استفاده نمی شود نیز در پشت مانیتور جای می گیرد تا مانیتور به راحتی حمل شود. در مقابل پنل نمایشگر نیز یک صفحه شیشه ای مقاوم قرار دارد که مانع آسیب رسیدن به مانیتور می شود.

AOC e1649fwu قرار است تا یک ماه دیگر با قیمت حدود 139$ وارد بازار جهانی شود

Share
|
امتیاز مطلب : 42
|
تعداد امتیازدهندگان : 11
|
مجموع امتیاز : 11
موضوعات مرتبط: فناوری اطلاعات , ,
برچسب‌ها: رونمائی ازمانیتور USB و قابل حمل AOC ,
تاریخ : 30 / 6 / 1390
نویسنده : سروش

  شرکت آر آی ام، سازنده تلفن‌های همراه بلک‌بری، آخرین مدل هوشمند خود را با نام تورچ 9860 را با سیستم عامل بلک‌بری 7 رونمایی کرد.

بر اساس گزارش زی‌نیوز، تلفن همراه هوشمند بلک‌بری 9680 با صفحه نمایش 3.7 اینچی و پردازنده 1 گیگاهرتزی عرضه می‌شود.

Share
|
امتیاز مطلب : 50
|
تعداد امتیازدهندگان : 14
|
مجموع امتیاز : 14
موضوعات مرتبط: فناوری اطلاعات , موبایل , ,
برچسب‌ها: رونمایی تلفن همراه‌هوشمند بلک‌بری ,
تاریخ : 30 / 6 / 1390
نویسنده : سروش

و...............

Share
|
امتیاز مطلب : 46
|
تعداد امتیازدهندگان : 14
|
مجموع امتیاز : 14
موضوعات مرتبط: کودکانه , هنر اشپزی و خانه داری , ,
برچسب‌ها: تصاویر زیبای غذای مهد کودکی در آلمان ,
تاریخ : 30 / 6 / 1390
نویسنده : سروش

به هنگام اشغال روسیه توسط ناپلئون دسته ای از سربازان وی ، درگیر جنگ شدیدی در یکی از شهر های کوچک آن سرزمین زمستان های بی پایان بودند که ناپلئون به طور تصادفی ، از سربازان خود جدا افتاد .

گروهی از قزاق های روس، ناپلئون را شناسایی کرده و تا انتهای یک خیابان پیچ در پیچ او را تعقیب کردند . ناپلئون برای نجات جان خود به مغازه ی پوست فروشی ، در انتهای کوچه ی بن بستی پناه برد . او وارد مغازه شد و نفس نفس زنان و التماس کنان فریاد زد : خواهش می کنم جان من در خطر است ، نجاتم دهید . کجا می توانم پنهان شوم ؟

پوست فروش پاسخ داد عجله کنید . اون گوشه زیر اون پوست ها قایم شوید و ناپلئون را زیر انبوهی از پوست ها پنهان کرد . پس از این کار بلا فاصله قزاق های روسی از راه رسیدند و فریاد زدند : او کجاست ؟ ما دیدیم که وارد این مغازه شد . علی رغم اعتراض پوست فروش قزاق ها تمام مغازه را گشتند ولی او را پیدا نکردند و با نا امیدی از آنجا رفتند. مدتی بعد ناپلئون از زیر پوست ها بیرون خزید و درست در همان لحظه سربازان او از راه رسیدند .

پوست فروش به طرف ناپلئون برگشت و پرسید : باید ببخشید که از مرد بزرگی چون شما چنین سوالی می کنم اما واقعا می خواستم بدونم که زیر آن پوست ها با اطلاع از این که شاید آخرین لحظات زندگی تان باشد چه احساسی داشتید ؟

ناپلئون تا حد امکان قامتش را راست کرد و خشمگینانه فریاد کشید : با چه جراتی از من یعنی امپراطور فرانسه چنین سوالی می پرسی؟

محافظین این مرد گستاخ را بیرون ببرید، چشم هایش را بسته و اعدامش کنید. خود من شخصا فرمان آتش را صادر می کنم .

سربازان پوست فروش بخت برگشته را به زور بیرون برده و در کنار دیوار با چشم های بسته قرار دادند . مرد بیچاره چیزی نمیدید ولی صدای صف آرایی سربازان و تفنگ های آنان که برای شلیک آماده می شدند را می شنید و به وضوح لرزش زانوان خود را حس می کرد . سپس صدای ناپلئون را شنید که گلویش را صاف کرد و با خونسردی گفت : آماده ….. هدف …..

با اطمینان از این که لحظاتی دیگر این احساسات را هم نخواهد داشت، احساس عجیبی سراسر وجودش را فرا گرفت و به صورت قطرات اشکی از گونه هایش سرازیر شد. سکوتی طولانی و سپس صدای قدم هایی که به سویش روانه میشد… ناگهان چشم بند او باز شد. او که از تابش یکباره ی آفتاب قدرت دید کاملی نداشت ، در مقابل خود چشمان نافذ ناپلئون را دید که ژرف و پر نفوذ به چشمان او می نگریست.

سپس ناپلئون به آرامی گفت : حالا فهمیدی که چه احساسی داشتم؟

Share
|
امتیاز مطلب : 50
|
تعداد امتیازدهندگان : 15
|
مجموع امتیاز : 15
موضوعات مرتبط: ادبیات , ,
برچسب‌ها: حکایتی از ناپلئون ,
تاریخ : 29 / 6 / 1390
نویسنده : سروش

آیا به ۳۰۰۰ میلیارد تومان پول در کوتاهترین زمان ممکن نیاز دارید؟ نگران نباشید فقط دستور العمل زیر را اجرا کنید:

 

•· روش کار:

اول باید سر از LC در بیاورید. LC مخفف Letter of Credit است که به "اعتبار اسنادی" در زبان فارسی ترجمه شده است. وقتی شما به عنوان خریدار قصد خرید بزرگی را دارید مثلا می خواهید برای یک شرکت فولاد ماشین آلات و تجهیزات بخرید سوال این است که اول باید مبلغ خرید را بپردازید یا اینکه مبلغ را بعد از تحویل جنس به فروشنده پرداخت کنید.

فروشنده از شما به عنوان خریدار می خواهد که ابتدا کیسه را شل کرده و پول را پرداخت کن اما شما هم به عنوان خریدار می گویی شرمنده! اگر من این مبلغ بزرگ را پرداخت کنم چه تضمینی وجود دارد که جنس را به من تحویل بدهی! اینجور خرید ها با چک و سفته نمی شود و البته شر خر هم به کار نمی آید! حالا اگر فروشنده در خارج از کشور نشسته باشد قضیه حسابی پچیده تر می شود.

در اینجا سیستم بانکی به کمک خریدار و فروشنده می آید به این صورت که بانک معتبری از طرف فروشنده و بانک دیگری از طرف خریدار تضمین تحویل جنس و پرداخت مبلغ را انجام می دهند. ما همه عادت داریم که به بانک اعتماد کنیم چون فکر می کنیم در بانک ها آنقدر پول هست که نیازی به خوردن پول ما ندارند! روش کار ساده است بانک در کشور خریدار پول را از او می گیرد و به بانک دیگر در کشور فروشنده اعلام می کند که اگر مدارک و اسناد مبتنی بر وجود، صدور و حمل جنس به بندر یا شهر مورد درخواست خریدار را به او تحویل دهد و خریدار دریافت جنس را تایید کند در مدت مثلا................................

Share
|
امتیاز مطلب : 35
|
تعداد امتیازدهندگان : 10
|
مجموع امتیاز : 10
موضوعات مرتبط: طنز , ,
برچسب‌ها: کسب درآمد ۳۰۰۰ میلیارد تومانی به زبان ساده - بدون زحمت بدون درد! - موفقیت تضمینی! ,
تاریخ : 28 / 6 / 1390
نویسنده : سروش

در پي اختلاس 3 هزار ميلياردی در ایران رئيس كل بانك مركزي ژاپن استعفا داد


مسئولین بانکی ژاپن ضمن ابراز تاسف مبنی بر عدم توانایی سیستم نظارتی ژاپن در کشف اختلاس 3 هزار میلیاردی خود را مستحق مجازات دانستند و در یک اقدام خود جوش همگی استعفا دادند.

سخنگوی بانک مرکزی ژاپن در حالی که از شدت خجالت سرخ شده بود ضمن قرائت متن استعفای گروهی مسئولین این نهاد از اقدامات مسئولین ایرانی تقدیر کرد. وی با بیان ناتوانی و ضعف سیستم نظارتی بانک مرکزی ژاپن، سیستم نظارت بانکی ایران را پیشرو و غیر قابل نفوذ دانست و از آیندگان درخواست کرد تا با بهره گیری از تجربیات ایران، ژاپن را در برابر اختلاس بانکی مصون کنند.

در پی کشف اختلاس 3000 میلیارد تومانی در نظام بانکی ایران که با همکاری تمامی مسئولین در رده های مختلف صورت گرفت بسیاری از کشور های جهان مقهور قدرت نمایی سیستم نظارتی کنترلی ایران شدند. در این اکتشاف بزرگ که تنها پس از گذشت 4 سال از شروع اختلاس 3000 میلیارد تومانی کشف شد مسئولین رده بالایی به صورت مستقیم نقش ایفا کرده اند که از آن جمله می توان به مدیر عامل بانک صادرات، سخنگوی اقتصادی دولت، رئیس کل بانک مرکزی، وزیر اطلاعات، رئیس جمهور و رئیس قوه قضائیه اشاره کرد.

این اقدام هماهنگ مسئولین سبب شد موج از شادی در صف وام گیرندگان چند میلیونی ایجاد شود به طوری که بسیاری از این وام گیرندگان تا پاسی از شب در خیابان ها به شادی و پای کوبی پرداختند. یکی از این وام گیرندگان به خبرنگار ما گفت: من عضو حزب "در آرزوی وام" هستم، حزب ما ضمن محکوم کردن مسئولین بانک مرکزی ژاپن حمایت خود را از تمام مسئولین مربوطه ایرانی اعلام می دارد. ما با این اقدام دلیرانه مسئولین مربوطه جان تازه ای برای ایستادن در صف های وام چند میلیونی گرفته ایم و خود را در چند مایلی وام می بینیم.

گفتنی است کارشناسان بازار سرمایه اعلام کرده اند در چند روز گذشته سرمایه گذاری خارجی در ایران رشد 10 دردصدی را تجربه کرده است و در صورتی که این روند ادامه پیدا کند جایگاه نخست جذب سرمایه را در جهان تصاحب خواهیم کرد.

از سوی دیگر روابط عمومی فرودگاه های کشور خبر از رونق پرواز های خارجی داده است و اعلام کرد پس از کشف اختلاس بزرگ بسیاری از اعضای باشگاه اختلاس گران جوان برای کمک به اقتصاد کشور و رونق خطوط هوایی با تجمع در فرودگاه ها خواستار خروج از کشور شده اند. اقدامی که از سوی بسیاری از مسئولین مورد تحسین قرار گرفت.

البته شایان ذکر است هنوز کاشف اصلی اختلاس 3000 میلیاردی مشخص نشده است و شنیده ها حاکی از افزایش منازاعت بر سر تصاحب جایگاه نخست در این عرصه است. پس از کناره گیری مدیرعامل بانک صادرات از رقابت براي كسب جايگاه نخست كشف كنندگي در حال حاضر تنها سه رقیب در میدان باقی مانده اند. گفتني است محمد جهرمی مدیر عامل بانک صادرات در اقدامی پسندیده به یک تشکر ساده بسنده نمود و تنها با در خواست تشکر نظام بانکی و مسئولان عرصه را به دیگران واگذار كرد.

خبر تکمیلی:

همچنین به گفته برخی از منابع آگاه رئیس کل بانک مرکزی ژاپن اقدام به خودکشی نموده است که هنوز خبری از حال عمومی وی در دست نیست.

وی در نامه ای به اقوام خود و آحاد مردم جهان ضعف سیستم نظارتی کشورش را غیر قابل تحمل دانست و خود را به عنوان مقام مسئول مستحق مرگ اعلام کرد.
Share
|
امتیاز مطلب : 46
|
تعداد امتیازدهندگان : 13
|
مجموع امتیاز : 13
موضوعات مرتبط: طنز , ,
برچسب‌ها: طنز: اختلاس ايراني و استعفاي ژاپني ,
تاریخ : 29 / 6 / 1390
نویسنده : سروش
ويروس هاي جديد امروزه از هوش بالايي برخوردار هستند و مهم ترين ويژگي آنها اين است که به محض ورورد به سيستم قرباني خود را به روشي جالب از ديد او و آنتي ويروس او مخفي نگه مي دارند به طوري که حتي با آنتي ويروس هاي قوي مانند Nod32 و Kaspersky نيز قابل رويت و حذف نيستند! همچنين با تعويض ويندوز نيز دردي دوا نمي شود و ويروس ها همچنان به کار خود ادامه مي دهند! دليل اين مشکل اين است که آنتي ويروس ها اجازه دسترسي به فايل هاي حفاظت شده سيستمي را ندارند و هنگام جستجو به راحتي از کنار ويروس هايي با مشخصات فايل سيستمي عبور مي کنند! اين ويروس ها نيز بسيار هوشمندانه برنامه ريزي شده اند به طوري که خود را به صورت فايل هاي حفاظت شده سيستم عامل در مي آورند و بدين صورت خود را مخفي مي کنند تا از چنگ آنتي ويروس ها در امان باشند.
 
اما در اين ترفند ما با روشي بسيار ساده اين اجازه را به آنتي ويروس ها مي دهيم که به فايل هاي سيستمي نيز دسترسي يابند و آنها را نيز اسکن کند و ويروس هاي پنهان را کشف و پاک نمايد! بنابراين اگر تا به حال سيستم شما حتي يک بار هم ويروسي شده است حتما اين ترفند را بخوانيد تا از عدم وجود ويروس هاي مخفي در سيستم خود مطمين شويد! ضمنا اين ترفند براي اولين بار است که از ترفند سيتي ارايه مي شود!
 
در اين ترفند ما با فعال کردن قابليت نمايش فايل هاي حفاظت شده سيستم عامل اين اجازه را به آنتي ويروس ها مي دهيم که به فايل هاي سيستمي نيز دسترسي يابد و آنها را نيز اسکن کند و ويروس هاي پنهان را کشف و پاک نمايد.
 
براي اين کار:
1- به My computer برويد و در Toolbar گزينه Tools را انتخاب کنيد.
2- در منوي Tools گزينه Folder Option را انتخاب نماييد.
3- سپس به سر برگ Veiw برويد.
4- در بخش Hidden files and folders تنظيمات زير را اعمال کنيد:
الف- گزينه Show hidden files and folders را انتخاب کنيد زيرا اکثر ويروس ها Hidden هستند.
ب- تيک گزينه Hide extensions for known file types را براي نمايش پسوند فايل ها برداريد (پسوند ويروس ها اکثرا exe مي باشد)
ج- تيک گزينه (Hide protected operating system files (Recommended را براي نمايش فايل هاي حفاظت شده سيستمي برداريد و با اخطاري که مي دهد موافقت کنيد.
5- سپس Ok را بزنيد و از Toolbarخارج شويد.
6- کار تمام است! حالا با خيال راحت با يک آنتي ويروس آپديت شده ( ترجيحا Nod32 يا Kaspersky ) کل هارد ديسک ، فلش و حافظه هاي جانبي خود را اسکن کنيد تا سيستم خود را از شر اين ويروس هاي مخفي و هوشمند به طور کامل پاک کنيد!
 
ضمنا پس از پايان اسکن و يافتن و پاک کردن ويروس ها دوباره تنظيمات قبلي را به حالت اول برگردانيد.
Share
|
امتیاز مطلب : 39
|
تعداد امتیازدهندگان : 11
|
مجموع امتیاز : 11
موضوعات مرتبط: فناوری اطلاعات , ,
برچسب‌ها: با يک تنظيم ساده در ويندوزکليه ويروس‌ها حذف می شوند ,
تاریخ : 28 / 6 / 1390
نویسنده : سروش

همکاری فیس‌بوک و توییتر علیه گوگل پلاس-سلام چه خبر

 فیس‌بوک به زودی قابلیت جدیدی را برای کاربران خود ایجاد می‌کند تا از طریق صفحه خود بتوانند، صفحه توییترشان را هم به روز کنند.

فیس‌بوک در جدیدترین اقدام خود به منظور حفظ کاربرانش در برابر گوگل پلاس، تصمیم گرفته است به یکی از رقبای اصلی خود، یعنی توییتر، نزدیک شود و با همکاری آن برنامه‌ای جدید را سامان دهد.

در این طرح کاربر می‌تواند از طریق صفحه فیس‌بوک، صفحه توییتر را نیز به روز کند. بدین ترتیب زمانی که کاربر فیس‌بوک، وضعیت (status) صفحه خود را به روز کند و آن را به صورت عمومی (public) منتشر کند، در صفحه توییتر او نیز نمایش داده می‌شود.

فیس‌بوک و توییتر همیشه روابطی متزلزل داشته‌اند اما اکنون به نظر می‌رسد به خاطر حضور گوگل در میان شبکه‌های مجازی، این دو تصمیم گرفته اند به هم نزدیک شوند تا رقیب را از صحنه بیرون کنند. اگرچه این اقدام فیس‌بوک نمی‌تواند بازی را به کلی به هم بزند، چرا که گوگل پلاس روند رشد خوبی داشته، اما به هر حال برنامه ای است برای آن که این شبکه اجتماعی به‌تواند کاربران را برای مدت بیشتری در طول روز در صفحه‌های خود به صورت آنلاین نگه دارد. فیس‌بوک هرچه در این زمینه بتواند موفق تر عمل کند، احتمال این که در آینده پیروز میدان باشد بیشتر خواهد شد.

فیس‌بوک در حال حاضر 750میلیون کاربر فعال دارد. این در حالی است که توییتر حدود 100 میلیون کاربر دارد که البته همه آن ها فعال نیستند. در این میان توییتر می‌تواند با قرار گرفتن در کنار فیس‌بوک، آمار کاربران فعال خود را افزایش دهد. فیس بوک طی سال‌های اخیر بازیگر بلامنازع صحنه شبکه‌های اجتماعی بوده است اما اواخر ماه ژوئن (کمتر از سه ماه پیش) گوگل با شبکه اجتماعی خود -گوگل پلاس- وارد صحنه رقابت شد.

در هفته اول نزدیک به 10 میلیون کاربر در گوگل پلاس به عضویت در آمدند و این باعث حیرت همگان شد. در این شرایط باید منتظر ماند و عکس العمل گوگل به همکاری بین دو غول شبکه‌های اجتماعی، یعنی فیس‌بوک و توییتر، را دید.

Share
|
امتیاز مطلب : 50
|
تعداد امتیازدهندگان : 14
|
مجموع امتیاز : 14
موضوعات مرتبط: فناوری اطلاعات , ,
برچسب‌ها: فیس‌بوک و توییتر علیه گوگل پلاس ,
تاریخ : 28 / 6 / 1390
نویسنده : سروش

 
ایسنا
مهر
شهر
رسا
قانون مردم
شانا
اکونیوز
ایلنا
میراث فرهنگی
خبر دانشجو
قرآن
ایپنا
قدسنا
بی بی سی
باشگاه‌خبرنگاران جوان
شبستان
خبرگزاری بسیج
کتاب نیوز
پانا (دانش آموزی)
ایتنا (فناوری اطلاعات)
برنا
اعتماد
اعتماد ملی
جمهوری اسلامی
خراسان
شرق
قدس
همشهری
مجمع روحانیون مبارز
صدرا
نوروز
جهان
آفتاب
فردا
بولتن نیوز
عصر ایران
بازتاب
متولد ماه مهر
فرارو
خبرگزاری ترند
الف
ریانووستی
شیعه نیوز
نواندیش
عدالتخانه
امروز
ایران اکونومیست
جهان شیعه
حزب الله
سپهر نیوز
شمال نیوز
خبرچین
یزدنا
صبح نیوز
شریف نیوز
زندگانی علمای عرفان
قطره
پارسیک
راوی
بازنگار
خودکار
جاماسپ
دات آی آر
آسو نیوز
خبرنامه گویا
سرخط
بیطرف
جام جم
پرس تی وی
رادیو فردا
رادیو زمانه
دست نوشته های یک جوان ایرانی
چهره های ماندگار تاریخ جهان
آفتاب
انجمن مطالعات سیاسی
پایگاه اطلاع رسانی آیت الله العظمی دستغیب
پایگاه اطلاع رسانی آیت الله العظمی صافی گلپایگانی
پایگاه اطلاع رسانی آیت الله العظمی سیستانی
پایگاه خبری تحلیلی آیت الله العظمی صانعی
پایگاه خبری تحلیلی آیت الله العظمی مظاهری
پایگاه اطلاع رسانی آیت الله العظمی مکارم شیرازی
پایگاه اطلاع رسانی آیت الله العظمی وحید خراسانی
پایگاه اطلاع رسانی آیت الله العظمی منتظری
پایگاه اطلاع رسانی آیت الله العظمی موسوی اردبیلی

Share
|
امتیاز مطلب : 29
|
تعداد امتیازدهندگان : 12
|
مجموع امتیاز : 12
موضوعات مرتبط: پیوندها , ,
برچسب‌ها: پیوندها ,
تاریخ : 28 / 6 / 1390
نویسنده : سروش

همه چيز درباره متهم 3000 ميلياردي

امیر منصور امیرخسروی عامل اختلاس بزرگ (سه هزار میلیارد تومانی)

عکس امیر منصور امیرخسروی  عامل اختلاس بزرگ -سلام چه خبر

عامل اختلاس 3000میلیارد تومانی تاسال85 فقط یک گاوداری داشت،الان38کارخانه دارد

وي قصد داشته تا ساختمان يكي از بانك‌هاي كشور در پاريس را خريداري كند

اختلاس ۳۰ کیلومتری با اسکناس ۱۰هزار تومانی
وب سايت امير منصور آريا بسته شد / گروه جالب وب‌‌گستر آريا چيست؟ / چه كساني با امير منصور آريا كار مي‌كنند / امير منصور آريا از بازگشت به ايران تا اختلاس 3000 ميلياردي / راه‌اندازی بانك آریا با دارایی یك بانك دولتی

 

رئیس سازمان بازرسی: دفتر رئیس جمهور از اختلاس‌گران حمایت کرده است

صادق زیباکلام: منتی سر مردم با افتخار کشف اختلاس سه‌هزار میلیارد تومانی

"شرکت توسعه سرمایه‌گذاری امیر منصور آریا" در 28 خردادماه 1385 شکل گرفت که نمی توان به ناف دولت های پیشین بستش و به سرعت رشد کرد. تا جایی که سرمایه اولیه 50 میلیون تومانی شرکت طبق صورتجلسه هیئت‌مدیره مورخ 87/11/30 یعنی طی دو سال و هشت ماه به 20 میلیارد تومان افزایش پیدا کرد! اما پس از رشد چهل برابری حالا وقت ایجاد و افزایش شرکت های اقماری بود که قرار بود «مهرگان ا. خ» را به صاحب یک غول بزرگ صنعت در تولید و واردات صنایع غذایی، فلزی، معدنی، شیمیایی، برق، خدمات مهندسی، مشاوره، ماشین سازی، ورزشی و... مبدل سازد. اما این همه پول در فضایی که بسیاری از سرمایه گذاران با مطالبات معوقه شان از حساب خالی سخن می آوردند، از کجا می آمد؟ لابد آن گونه که رئیس بانک مرکزی می گفت، اینها هم یک ضامن کاسب گذاشته اند و "مبلغ ناچیزی" از تعدادی بانک وام گرفته اند و تضمین (LC) برای اخذ وامشان را هم لابد از یک بانک گرفته اند که لابد اسم آن بانک صادرات نیست!..................

 

Share
|
امتیاز مطلب : 57
|
تعداد امتیازدهندگان : 18
|
مجموع امتیاز : 18
موضوعات مرتبط: اخبار داغ روزانه , ,
برچسب‌ها: کامل ترین خبرها در خصوص اختلاس بزرگ سه هزار میلیارد تومانی/تصویر ,

آخرین مطالب

/
هر چیز که دیدم همه بگذاشتنی بود جزیادتوای دوست که ان داشتنی بود. با سلام: قول بده که هرگز با من موافق نباشی، حداقلش این که کاملا یا فی البداهه موافق نباشی. قول بده که همیشه دنبال موضوعی برای مخالفت در این وب خواهی گشت، دنبال استثناهایی برای چیزهایی که من گذاشته ام و مطالبی که به نظرت بی ربط و غلط می رسد. این طوری به من فرصت می دهی که ازت یاد بگیرم. من اگر پاسخی ندادم این طور تعبیر کن که موافق نظرت بودم.این وب مجالی است جهت روشنگری و پالایش. امیدوارم بزودی مرا کلیک کنی